10-Б к л а с
Українська мова
(рівень стандарту)
(104 год на рік, 3 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для
10-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів
загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська
мова: 10-11 класи. - Рівень стандарту / Голуб Н. Б., Котусенко О. Ю., Горошкіна
О. М., Новосьолова В. І., Романенко
Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ
МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).
Фронтальні
види контрольних робіт
Форми контролю
|
І семестр
|
II семестр
|
Перевірка
мовної теми
|
2
|
2
|
Письмо:
|
|
|
есе
|
2
|
3
|
Індивідуальні види контрольних робіт
Говоріння: діалог
|
1
|
-
|
усний переказ
|
1
|
-
|
усний твір
|
-
|
1
|
Мовленнєва змістова лінія -
І семестр
Пор.
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
|
Вступ (3 год)
|
|
|||
1
2
|
|
Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела:
словники, довідкова література (зокрема на електронних носіях). Інформативна
й нормативна функції їх.
|
|
|
3
|
|
Основні типи словників. Довідкові медійні ресурси.
|
|
|
4
|
|
РМ
№ 1. Укладання тематичних словників- мінімумів.
|
|
|
Поняття норми в сучасній українській літературній
мові (2 год)
|
|
|||
5-6
|
|
Нормативне і ненормативне мовлення. Типи норм.
|
|
|
7
|
|
Навчальний диктант. Читання мовчки
науково-популярного тексту.
|
|
|
Орфоепічна норма (5 год)
|
|
|||
8
9
|
|
Основні правила вимовляння голосних і приголосних звуків.
|
|
|
10
|
|
РМ
№ 2. Усне переказування
тексту із творчим завданням.
|
|
|
11
12
|
|
Орфоепічний словник. Орфоепічна помилка.
|
|
|
13
14
15
|
|
Наголос у словах.
|
|
|
16
|
|
Контрольна робота № 1. Вступ. Орфоепічна норма(тест).
|
|
|
Лексична
норма (11 год)
|
|
|||
17
|
|
Лексичне значення слова.
Слово і контекст.
|
|
|
18
19
|
|
Слововживання: вибір
слова, лексична сполучуваність.
|
|
|
20
21
|
|
РМ № 3. РМ № 4. .
Письмове переказування тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.
|
|
|
22
23
|
|
Слова власне українські
й запозичені. Виправдані й небажані запозичення.
|
|
|
24
25
|
|
Лексичні і фразеологічні
синоніми, антоніми. Слова-пароніми.
|
|
|
26
27
|
|
Лексична помилка. Найпоширеніші
випадки порушення лексичної норми.
|
|
|
28
|
|
Фразеологізми.
Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
|
|
|
29
30
|
|
РМ № 5. РМ № 6.
Написання есе. Контрольне есе.
|
|
|
31
32
|
|
Фразеологізми.
Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
|
|
|
33
|
|
Контрольна робота № 2.Лексична
норма (тест).
|
|
|
Практична
риторика (9 год)
|
|
|||
34
|
|
Мовленнєва ситуація.
|
|
|
35
36
|
|
Особистість
мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність,
об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до
мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.
|
|
|
37
|
|
РМ №7.
Усне переказування взірцевих текстів промов.
|
|
|
38
39
|
|
Аудиторія
(слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії.
Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.
|
|
|
40
|
|
Текст
як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і
записування тексту виступу. Естетика тексту.
|
|
|
41
42
|
|
РМ № 8. РМ № 9. Написання тексту публічного виступу.
|
|
|
43
|
|
Ефективність
мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір.
Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.
|
|
|
44
|
|
РМ № 10. Контрольне
есе.
|
|
|
45
|
|
Контрольна
робота № 3. Практична
риторика (тест).
|
|
|
Орфографічна норма (21 год)
|
|
|||
46
47
|
|
Орфограма.
Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка.
Літери на позначення ненаголошених е, и
в корені слова.
|
|
|
48
|
|
РМ № 10.
Складання конспекту тексту наукового стилю.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар