неділя, 2 вересня 2018 р.


10 к л а с
Українська мова
(рівень стандарту)
(104 год на рік, 3 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10-11 класи. - Рівень стандарту / Голуб Н. Б.,           Котусенко О. Ю., Горошкіна О. М.,          Новосьолова В. І., Романенко Ю. О., Кондесюк Т. В., Король О. М., Тарасенко О. О., Сергєєва Н. В., (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю
І семестр
II семестр
Перевірка мовної теми
2
2
Письмо:


есе
2
3

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння: діалог

1
 -
усний переказ
1
-
усний твір
-
1

Мовленнєва змістова лінія -

І семестр

Пор.
Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки
Вступ (3 год)

1
2

Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література (зокрема на електронних носіях). Інформативна й нормативна функції їх.

3

Основні типи словників. Довідкові медійні ресурси.

4

РМ № 1. Укладання тематичних словників- мінімумів.

Поняття норми в сучасній українській літературній мові (2 год)

  5-6

Нормативне і ненормативне мовлення. Типи норм.

   7

Навчальний диктант. Читання мовчки науково-популярного тексту.

Орфоепічна норма (5 год)

8
9

Основні правила вимовляння голосних і приголосних звуків.

10

РМ № 2. Усне переказування тексту із творчим завданням.

11  
12

 Орфоепічний словник. Орфоепічна помилка.

13
14
15

Наголос у словах.

16

Контрольна робота № 1. Вступ. Орфоепічна норма(тест).


Лексична норма (11 год)

17

Лексичне значення слова. Слово і контекст.

18
19

Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність.

 20
 21

РМ № 3. РМ № 4. . Письмове переказування тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.

22
23

Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення.

24
25

Лексичні і фразеологічні синоніми, антоніми. Слова-пароніми.

26
27

Лексична помилка. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми.

28

Фразеологізми. Багатозначність, синонімія й антонімія фразео­логізмів.

29
30

РМ № 5. РМ № 6. Написання есе. Контрольне есе.

31
32

Фразеологізми. Багатозначність, синонімія й антонімія фразео­логізмів.

33

Контрольна робота № 2.Лексична норма (тест).


Практична риторика (9 год)

34

Мовленнєва ситуація.

35
36

Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.

37

РМ №7. Усне переказування взірцевих текстів промов.

38
39

Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.

  40

Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту.

41
42

РМ № 8. РМ № 9. Написання тексту публічного виступу.

43

Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.

44

 РМ № 10. Контрольне есе.

45

Контрольна робота № 3. Практична риторика (тест).

Орфографічна норма (21 год)

46
47

Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка. Літери на позначення ненаголошених е, и в корені слова.

48

РМ № 10. Складання конспекту тексту наукового стилю.




Немає коментарів:

Дописати коментар