6-А,
Б класи
Українська література
(70
год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне
планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів: Українська література: 5-9 класи. К.В.Таранік-Ткачук,
М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова,
Р.В.Мовчан (керівник групи). - К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН
№ 804 від 07.06.2017 р.).
Підручник : Українська література: підручник для 6-го класу
загальноосвітніх навчальних закладів./Л.Т.Коваленко. – К.:Видавничий дім
«Освіта», 2014
Обов’язкова кількість видів контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Контрольні роботи у формі:
|
3
|
3
|
• контрольного класного твору;
|
1
|
1
|
• інших завдань (тестів,
відповідей на
|
2
|
2
|
запитання тощо)
|
|
|
Уроки мовленнєвого розвитку
|
2 (у+п)
|
2 (у+п)
|
Уроки позакласного читання
|
2
|
2
|
Уроки виразного читання
|
1
|
1
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
І
семестр
Пор.№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
Вступ
|
|||
1
|
|
Книжка в житті
людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату
книжки впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.
|
|
Загадково прекрасна і славна давнина України
|
|||
2
3
|
|
Календарно-обрядові
пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Основні календарні обряди. Народна
обрядова пісня, її різновиди.
ТЛ: народна пісня.
|
Вивчити напам’ять 2 пісні (на вибір).
|
4
|
|
Пісні літнього циклу:
«У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до
бору» (русальні), «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло,
купайло» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька»
(жниварські) (на вибір).
|
|
5
|
|
Пісні зимового циклу:
«Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір
тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір).
|
6
|
|
Веснянки: «Ой весна,
весна - днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець» (на вибір).
ТЛ: рефрен, анафора.
|
|
|
7
|
|
Народні колискові пісні.
«Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви
колискових, лексичні особливості їх.
ТЛ: колискова.
|
|
|
8
|
|
РМ № 1. Усний твір-роздум «Пісня - душа народу».
|
|
|
9
|
|
Контрольна робота № 1. Вступ.
Календарно-обрядові пісні.
(розгорнуті відповіді на запитання).
|
|
|
10
|
|
Пісні літературного
походження. «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського, М. Вербицького -
Національний гімн нашої держави.
ТЛ: гімн.
|
|
|
11
|
|
Легенда про
дівчину-Україну, яку Г осподь обдарував піснею, та її зв’язок із «Молитвою»
О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України.
|
Вивчити
напам’ять одну пісню (на вибір).
|
|
12
|
|
«Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і
Г. Труха. Патріотичні мотиви пісень літературного походження.
|
||
13
|
|
Микола Вороний. Коротко
про письменника. Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів
у поемі «Євшан-зілля». Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини.
ТЛ: ліричний герой (повторення), ліро-епічний твір, поема.
|
|
|
14
|
|
М. Вороний.
«Євшан-зілля».Краса природи рідного краю в поемі. Актуальність поеми.
|
|
|
15
|
|
М. Вороний. «Євшан-зілля». Образи та художні засоби
твору. Євген Гуцало.
|
|
|
16
|
|
Тарас Шевченко. Відомості
про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка»
(«Тече вода в синє море...»).
|
Вивчити
напам’ять.
|
|
17
|
|
Історична основа поеми
«Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору.
|
|
|
18
|
|
Т. Шевченко. «Іван Підкова». Героїзм та відвага козаків
та їхнього ватажка. Художні особливості поеми.
|
|
|
19
|
|
Урок виразного читання. Конкурс на найкращого декламатора улюбленої поезії Тараса Шевченка.
|
|
|
20
|
|
Контрольна робота № 2. Пісні літературного походження, Микола Вороний, Тарас
Шевченко (тест).
|
|
|
21
|
|
Володимир Рутківський. Коротко про письменника.
«Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Твір
про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях.
Історична основа твору. Тема боротьби українських козаків проти татарської
орди.
|
|
|
22
|
|
В. Рутківський. «Джури козака Швайки» . Поєднання у
творі фантастичного і реального. Проблеми, порушені у творі.
|
|
|
23
|
|
В. Рутківський. «Джури козака Швайки». Образи
козака-характерника Швайки та його юних помічників Грицика та Санька.
|
|
|
24
|
|
В. Рутківський. «Джури козака Швайки». Засудження
підступності, жорстокості та підлості зрадників. Аналіз художніх засобів.
|
|
|
25
|
|
РМ № 2. Написання вітального слова на честь літературного
героя.
|
|
|
Я і світ
|
||||
26
|
|
Леся Українка.
Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в
поезії «Мрії».
|
|
|
27
|
|
Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний
погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява у вірші
«Як дитиною, бувало...».
|
Вивчити напам’ять «Як дитиною, бувало...».
|
|
28
|
|
Леся Українка. «Тиша морська» - пейзажно-мариністичний
малюнок.
|
|
|
29
|
|
Позакласне читання. Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених». Повість
про початок книгодрукування в Україні, засновників друкарської справи.
|
|
|
30
|
|
Контрольна робота № 3. Письмовий твір на одну з тем: «Наша слава - козацька
звитяга» (за твором В. Рутківського «Джури козака Швайки»), «Неповторний світ
дитинства в поезіях Лесі Українки».
|
|
|
31
|
|
Позакласне читання.
Література рідного краю. Т.Лісненко.
Змалювання сирітського життя в оповіданні «Горобинова гілка» (із збірки «І вишита душі моєї лиштва»).
|
.
|
|
32
|
|
Повторення та узагальнення вивченого.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар