неділя, 2 вересня 2018 р.


6-А, Б класи
 Українська література
(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5-9 класи. К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). - К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Підручник : Українська література: підручник для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів./Л.Т.Коваленко. – К.:Видавничий дім «Освіта», 2014
Обов’язкова кількість видів контролю


І семестр
ІІ семестр
Контрольні роботи у формі:
3
3
• контрольного класного твору;
1
1
• інших завдань (тестів, відповідей на
2
2
запитання тощо)


Уроки мовленнєвого розвитку
2 (у+п)
2 (у+п)
Уроки позакласного читання
2
2
Уроки виразного читання
1
1
Перевірка зошитів
4
5

І семестр
Пор.
Дата
Зміст програмового матеріалу
Примітки
Вступ
1

Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книжки впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.

Загадково прекрасна і славна давнина України
2
3

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Основні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.
ТЛ: народна пісня.
Вивчити напам’ять 2 пісні (на вибір).
4

Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні), «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, купайло» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) (на вибір).
5

Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір).

6

Веснянки: «Ой весна, весна - днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець» (на вибір).
ТЛ: рефрен, анафора.

   7

Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви колискових, лексичні особливості їх.
ТЛ: колискова.

8

РМ № 1. Усний твір-роздум «Пісня - душа народу».

9

Контрольна робота № 1. Вступ. Календарно-обрядові пісні.
(розгорнуті відповіді на запитання).

10

Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського, М. Вербицького - Національний гімн нашої держави.
ТЛ: гімн.

11

Легенда про дівчину-Україну, яку Г осподь обдарував піснею, та її зв’язок із «Молитвою» О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України.
Вивчити напам’ять одну пісню (на вибір).
12

«Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха. Патріотичні мотиви пісень літературного походження.
13

Микола Вороний. Коротко про письменника. Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів у поемі «Євшан-зілля». Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини.
ТЛ: ліричний герой (повторення), ліро-епічний твір, поема.

14

М. Вороний. «Євшан-зілля».Краса природи рідного краю в поемі. Актуальність поеми.

15

М. Вороний. «Євшан-зілля». Образи та художні засоби твору. Євген Гуцало.

16

Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка» («Тече вода в синє море...»).
Вивчити
напам’ять.
17

Історична основа поеми «Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору.

18

Т. Шевченко. «Іван Підкова». Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Художні особливості поеми.

19

Урок виразного читання. Конкурс на найкращого декламатора улюбленої поезії Тараса Шевченка.

20

Контрольна робота № 2. Пісні літературного походження, Микола Вороний, Тарас Шевченко (тест).
 

21

Володимир Рутківський. Коротко про письменника.
«Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. Історична основа твору. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди.

22

В. Рутківський. «Джури козака Швайки» . Поєднання у творі фантастичного і реального. Проблеми, порушені у творі.

23

В. Рутківський. «Джури козака Швайки». Образи козака-характерника Швайки та його юних помічників Грицика та Санька.

24

В. Рутківський. «Джури козака Швайки». Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Аналіз художніх засобів.

25

РМ № 2. Написання вітального слова на честь літературного героя.

Я і світ
26

Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезії «Мрії».

27

Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява у вірші
«Як дитиною, бувало...».
Вивчити напам’ять «Як дитиною, бувало...».
28

Леся Українка. «Тиша морська» - пейзажно-мариністичний малюнок.

29

Позакласне читання. Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених». Повість про початок книгодрукування в Україні, засновників друкарської справи.

30­


Контрольна робота № 3. Письмовий твір на одну з тем: «Наша слава - козацька звитяга» (за твором В. Рутківського «Джури козака Швайки»), «Неповторний світ дитинства в поезіях Лесі Українки».

31

Позакласне читання. Література рідного краю. Т.Лісненко. Змалювання сирітського життя в оповіданні «Горобинова гілка» (із збірки  «І вишита душі моєї лиштва»).
.
32

Повторення та узагальнення вивченого.



Немає коментарів:

Дописати коментар